Główna

Wydarzenia

Ruszamy z projektem w Gminie Zawonia

Turgol 2017

Dnia 5 i 6 października odbyły się rozgrywki piłki nożnej Turgol 2017, w których Warsztaty Terapii Zajęciowej wzięły udział. Wśród zawodników byli: Sławomir Hęciek , Ewa Rachwalik Henryk Jaworski, Piotr Borys, Marta Kłaptocz , Bartosz Adamus , Aleksandra Madryga , Norbert Kowalski. Mimo złej pogody kibice zagrzewali ich do walki i dodawali im otuchy. Wszyscy razem dobrze się bawiliśmy. Były emocje sięgające zenitu. Za uczestnictwo w Turgolu dostaliśmy dyplom dla naszych warsztatów, który dołączy do wcześniej zdobytych osiągnięć przez nasze warsztaty we wcześniejszych konkursach turniejach i olimpiadach. Dla nas to było naprawdę wielkie przeżycie, które godne jest zapamiętania i uwiecznienia dlatego z Turgolu mamy wspaniałe zdjęcia.

Baszta 2017

Dnia 26 września uczestniczyliśmy w zawodach sportowo-rekreacyjnych o nazwie "Biegi przełajowe Baszta 2017" w Żmigrodzie. Jak co roku bawiliśmy się wybornie. Można było spróbować swoich sił w rzutach do kosza, przysiadach, rzutach woreczkiem do hula-hop, odbijanie piłki na  czas, układnie wieży z patyczków. Każdej konkurencji towarzyszyło pytanie z wiedzy ogólnej. Gratulacje dla naszej drużyny:Marty Wojtaszek, Wiktorii Moskalik, Oli Madrygi, Kamili Urbanowicz, Magdy Grzeżułkowskiej za zdobycie VI miejsca. Po zawodach był pyszny obiad. Nie można w tym miejscu zapomnieć o szalonej dyskotece. Brawo dla didżeja. Dziękujemy za zaproszenie oraz królewską gościnę.

Kiermasz

Zapraszamy na kiermasz prac Uczestników WTZ Trzebnica

ul.Daszyńskiego 44-46

XIII Olimpiada Osób Niepełnosprawnych we Wrocławiu

XIII Olimpiada Osób Niepełnosprawnych Fundacji im. Brata Alberta

12 Września wzieliśmy udział w Olimpiadzie na Stadionie we Wrocławiu. Możemy się pochwalić wielkim sukcesem a mianowicie:

III miejsce dla Sławka Hęćka w konkurencji bieg na 60 m

III miejsce dla Ewy Rachwalik w konkurencji i bieg na 60m

III miejsce dla Marty Wojtaszek, Wiktorii Moskalik, Urszuli Stankowskiej, Aleksandry Madrygi w konkurencji sztafeta 4 x 100 m

I miejsce dla Katarzyny Kowal w konkurencji pchnięcie kulą w konkurencji dla kobiet z niepełnosprawnością ruchową

I miejsce dla Krystiana Tomali w konkurencji pchniecie kulą w konkurencji dla mężczyzn niepełnosprawnych ruchowo

I miejsce dla Sylwii Berger w konkurencji pchniecie kulą dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

III miejsce dla Henryka Jaworskiego w konkurencji pchniecie kulą dla mężczyzn

I Dolnośląskie Targi Warsztatów Terapii Zajęciowej

Dnia 2 września (sobota)  pojechaliśmy do Wrocławia na bardzo ciekawe warsztaty artystyczne i rękodzielnicze.  Dużo spacerowaliśmy oraz zwiedzaliśmy. Na miejscu można było zakupić wiele różnych pyszności do jedzenia, biżuterie, talerze, kubki z ceramiki i obrazy. Bardzo ciekawym elementem był wspólny taniec „chocolate.”

Wspomnienia:
Sławek: mi się najbardziej podobało „chocolate”.

Grzegorz:  mi się podobał najbardziej wyjazd do Wrocławia, ogólnie całe Targi. Jak bym mógł osobiście to bym pojechał cała grupą jeszcze raz.
Ania:  mi się podał taniec.
Dominika: mi się podobały stoiska z wyrobami ceramicznymi. Spotkałam się pierwszy raz z takimi pięknymi pracami oraz spacer po rynku.

URLOP

Od 24 lipca do 15 sierpnia  Warsztat Terapii Zajęciowej  w Trzebnicy  będzie zamknięty, ponieważ  wszyscy  Uczestnicy oraz Terapeuci  będą mieli urlop.

Kierownik  Wtz wraz z  Radą Programową  życzą  spokojnych  zdrowych i słonecznych wakacji.

Na zajęcia przychodzimy 16 sierpnia

Pozdrawiamy

Więcej artykułów…

Panel logowania

Odwiedziny

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter